Podpora

Helpdesk (technická podpora)

Helpdesk (technická podpora) je určený pro technické potíže nebo dotazy k ovládání programů a aplikací ÚRS. Podle charakteru dotazu zvolte jednu z následujících možností.

1. HOT line e-mail – pro dotazy k ovládání SW, technické specifikace, náměty, připomínky apod. Reakční doba max. do 2 pracovních dnů.

2. HOT line telefon – pro složitější či urgentní dotazy ohledně SW KROS.

Obrázek
  • tel.: 705 780 780

Pracovní doba helpdesku (Po-Pa, 8:00 - 16:00). Před zavoláním si připravte IČO firmy nebo licenční číslo/mail a sdělte ho pracovníkovi uživatelské podpory.

Doplňující informace:

Při složitějších servisních požadavcích využíváme službu vzdáleného připojení na Vaše PC. Po spuštění klientské aplikace přímo z našeho programu KROS 4 v hlavním menu Zákaznická podpora – vzdálené připojení se Vám na monitoru zobrazí nové okno, kde bude vygenerované ID číslo. Sdělením ID čísla souhlasíte se vzdálenou pomocí. Konzultant technické podpory se připojí na Váš počítač a provede úkony potřebné k identifikování a odstranění Vašeho problému. Můžete sledovat každý krok na svém monitoru po celou dobu práce konzultanta. Po vyřešení problému se konzultant odpojí a režim vzdáleného připojení se ukončí.

Cenové poradenství (metodická podpora)

Cenové poradenství (metodická podpora) je určené pro dotazy či vysvětlení položek Cenové soustavy ÚRS. Podle charakteru dotazu zvolte jednu z následujících možností.

1. e-mail na cenové poradenství – pro písemnou odpověď na dotaz, připomínky, náměty apod., reakční doba v řádu několika pracovních dní v závislosti na složitosti dotazu.

2. telefon – pro rychlou pomoc s výběrem položky, metodikou apod.

  • tel.: 702 151 123

Pracovní doba cenového poradenství (Po-Pa, 7:00 - 15:00).

Poskytování podpory

Technickou i metodickou podporu poskytujeme pouze uživatelům s platnou licencí.

Zkušenosti uživatelů s podporou

Individuální servisní služby

Společnost ÚRS CZ a její autorizovaní partneři poskytují uživatelům na požádání servisní služby, které zahrnují především:

  • instalace síťových verzí SW,

  • konverze výstupů - export/import dat

  • a další služby dle vzájemné dohody

Potřebujete více informací, chcete konzultovat Vaše požadavky, vypracovat nabídku? Kontaktujte naše obchodní zástupce.